ניירת

ניירת

הניירת (stationary) היא קודם כל נייר המכתבים, המעטפות, הפתקונים (הממו) ופנקס הקבלות של המשרד המשוייכים אליכם בלוגו, סלוגן וצבע, כך שמאן דהו הפוגש אחד מהם או יותר, מיד יודע למי הם שייכים וכי הם שייכים זה לזה וכן כי הושקעה בהם מחשבה ולא נעשו באופן אקראי. הניירת מתאימה באופייה ובשפתה לשאר חלקי המיתוג כך שמסמך הסמוך לאתר או לכרטיס הביקור ייראה כקרוב אליו קירבה משפחתית עוד לפני שיתחילו לקרוא את הטקסט או להסתכל בתמונות.

בניית רעיון

סטודיו FDM, המתמחה במיתוג ובניית תדמית לחברות ופרטיים, מציע מגוון שירותים בתחום העיצוב והפיתוח כגון: מיתוג עסקים, עיצוב ובניית אתרי אינטרנט, פיתוח מצגות מולטימדיה ,עיצוב לוגו, עיצוב גראפי והפקות דפוס. תהליך המיתוג בסטודיו FDM מתייחס לכלל האספקטים העומדים מאחורי המותג או הזהות של העסק. תהליך מיתוג הוא זה שקובע את הדרך בה החברה מעוניינת להציג את עצמה, לתרגם את כלל יתרונותיה לשפה ייחודית ולרעיון אחיד.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אתר

האתר מכיל בתוכו את סך מרכיבי המיתוג ולכן עליו להיות נכון מבחינת הזיכרון שאתם רוצים להשאיר על הגולש. באתר יש את הטקסטים, את הדימויים, את הלוגו, הפרטים, הקישורים, הגלריות וכל דבר אחר שלא תוכלו להעביר בנייר, טלפון, מצגת או אפילו פגישה. האתר צריך להיות רהוט, מדוייק ולתת לגולש בצורה מהירה ופשוטה את מה שהוא מבקש למצוא, בחזות מקצועית ותחת אותה זהות אחידה שהוא כבר מכיר מהעסק שלכם.

 

עיצוב לוגו

  גיבוש רעיון ויזואלי, עיצוב ואיור סמלים מסחריים לעסקים חדשים ושדרוג לקיימים. עיצוב הלוגו יכול להתבסס על שם החברה או מוצר, להיות ציור או רעיון המזכיר את השם ומתאים לו בהלך הרוח ובקו המחשבה. יש חשיבות לרצף הויזואלי בין הלוגו לשאר חלקי השפה בתיקשורת החזותית. בחירת הגופן (פונט), העיצוב הכללי, והצבע. הלוגו מסמל חברה או מוצר וחשוב כי הוא יראה באותו יחס וצבע בכל מקום אשר יופיע במיתוג של העסק.

מאמרים נוספים...

  1. מיתוג